Roboty ziemne

Dmuchańce

Regulamin serwisu internetowego

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę Team 72 Natalia Zmudzińska, NIP: 8961637984 za pośrednictwem serwisu internetowego team72dmuchance.pl (zwanego dalej: „Serwisem Internetowym”). Regulamin zawiera informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, dostępnych formach płatności, czy postępowaniu reklamacyjnym. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@team72dmuchance.pl

§ 1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

§ 2 Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem niniejszego serwisu internetowego, Własciciel serwisu internetowego prowadzi działania informacujne oraz promocję swoich usług dotyczących organizacji wydarzeń z udziałem dmuchańców.
  2. Niniejszy serwis internetowy dostępny jest na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne mogą być natomiast usługi będące podstawą działalnosci biznesowej Własciciela niniejszego serwisu internetowego.
  3. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, alekonieczna w celu zawarcia Umowy. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, Klient, zawierając Umowę oświadcza tym samym, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go bez zastrzeżeń.
  4. Do korzystania z niniejszego serwisu internetowego konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
    • posiadanie urządzenia z wyświetlaczem potrafiącego wyświetlać strony internetowe (komputer, tablet, smartfon itp),
    • aktywny dostęp do Internetu,
    • standardowy system operacyjny,
    • standardowa przeglądarka internetowa
    • posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  5. Treści zamieszczone w niniejszegym serwisie internetowym są chronione prawami autorskimi i ich kopiowanie/rozpowszechnianie nie jest dozwolone, za wyjątkiem sytuacji gdy wprost przewidują to przepisy prawa. Klient jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i w celu prawidłowego korzystania z serwisu.
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na stronie serwisu internetowego.
  7. Zabronione jest wykorzystywanie wizerunku Własciciela serwisu internetowego, a także samego serwisu internetowego w działalności prowadzonej przez Klienta, zwłaszcza w formie reklamy działalności Klienta lub poprzez umieszczanie informacji wprowadzających w błąd co do relacji pomiędzy Włascicielem a Klientem lub jego działalnością.
  8. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Strony, Własciciel podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  9. Ze względu na wiążące się z korzystaniem z sieci internetowej zagrożenie pozyskania danych Klientów przez osoby trzecie, na które Własciciel nie ma wpływu, zalecane jest podjęcie przez Klienta działań zmierzających do ochrony jego danych, w tym stosowanie programów antywirusowych. Zaleca się upewnienie przez Klienta, czy połączenie internetowe jest szyfrowane protokołem SSL/TLS.
  10. Własciciel podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania serwisu internetowego. Klient powinien poinformować Własciciela o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony serwisu internetowego.
  11. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem serwisu internetowego, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@team72dmuchance.pl. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem serwisu internetowego. Własciciel będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 3 Wynajem Dmuchańców

  1. W celu zakupu Towaru, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
    1. skontaktować się pod adresem kontakt@team72dmuchance.pl lub telefonicznie z Wynajmującym
    2. podczas rozmowy wskazać miejsce i wybrać wśród dostępnych dmuchańców te, które należy zainstalować
    3. podać niezbędne dane do realizacji zamówienia i wybierać sposób płatności spośród aktualnie udostępnionych przez Wynajmującego.
    4. zaakceptować stosowną Umowę pomiędzy Klientem a Wynajmującym.
  2. Po wykonaniu powyższych czynnosci Wynajmujący udostępni i uruchomi we wskazanym miejscu ustalone wcześniej obiekty dmuchane.

§ 4 Realizacja usług

Usługi świadczone przez Wynajmującego realizowane są zgodnie z harmonogramem oraz warunkami ustalonymi w Umowie pomiędzy Klientem a Wynajmującym

§ 5 Odstąpienie Klienta od umowy

  1. Odstąpienie od Umowy jest możliwe TYLKO I WYŁĄCZNIE zgodnie z postanowieniami w Umowie ze względu na specyfikę świadczonej usługi.
  2. Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Wynajmującego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
  3. Ewentualny zwrot kosztów ustalany jest indywidualnie dla każdego przypadku.

§ 6 Odpowiedzialność za wady

  1. Własciciel ma obowiązek dostarczyć i zainstalować Klientowi dmuchańce wolne od wad.
  2. Własciciel jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Dmuchańce mają wady fizyczne lub prawne (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Towaru, powinien poinformować o tym Własciciela, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. W oświadczeniu o reklamacji zaleca się wskazanie rodzaju wady/niezgodności z umową, daty jej wystąpienia, żądania dotyczącego sposobu załatwienia reklamacji oraz danych kontaktowych składającego reklamację wraz z informacją o tym, czy Klient posiada status Konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach Konsumenta. Niespełnienie powyższych wymogów nie wpływa na skuteczność reklamacji. Z uwagi na specyfikę świadczenia usług dopuszcza się ustne oświadczenia.
  5. Klient może kontaktować się ze Włascicielem zarówno pocztą tradycyjną na adres: [...], jak również pocztą elektroniczną na adres: kontakt@team72dmuchance.pl lub bezpośrednio.
  6. W sprawach niewpływających na bezpieczeństwo użytkowania dmuchańców Właściciel rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  7. W sprawach wpływających na bezpieczeństwo użytkowania dmuchańców Właściciel rozpatruje reklamację w trybie natychmiastowym.

§ 7 Dane osobowe i pliki cookies

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Własciciela jako administratora danych osobowych. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://team72dmuchance.pl/regulaminy/polityka-prywatnosci/

§ 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Własciciel wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, między innymi:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Włascicielem,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl.
  4. Klient może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 9 Pozostałe postanowienia

  1. Własciciel zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen na stronie serwisu internetowego bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Własciciel zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2024.